شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 28, 2024
بایدن

حوزه/ شورای روابط آمریکایی-اسلامی در بیانیه‌ای ضمن هشدار به جو بایدن نسبت به انزوای فزایندۀ آمریکا در صحنۀ بین‌الملل، خطاب به وی نوشت: نباید فقط مثل یک تماشاگر آشوب خاورمیانه را نظاره کنی! قبل اینکه خیلی دیر شود، باید با متوقف کردن ارسال تسلیحات نظامی به اسرائیل، اهرم فشاری ایجاد کنی تا توافق آتش‌بس جنگ غزه را به نتانیاهو تحمیل کنی.

به‌گزارش گروه ترجمۀ خبرگزاری حوزه، مدیر اجرایی شورای روابط آمریکایی-اسلامی در بیانیه‌‍ای که پنجشنبه منتشر کرد ضمن انتقاد به سیاست‌های دولت بایدن در برابر نسل‌کشی صهیونیست‌ها، نوشت: رئیس‌جمهور، بایدن، نباید مثل یک تماشاگر آشوب خاورمیانه را نظاره کند! او این آشوب را میسّر کرده و متوقفش هم می‌تواند بکند و باید قبل اینکه دولت اسرائیل تمام مردم غزه را بکشد، لبنان را ویران کند و کشور ما (آمریکا) را به جنگی تمام‌عیار که مثل کابوس است بکشاند، این وضعیت را متوقف کند.

همچنین در ادامۀ این بیانیه آمده است: دولت بایدن، قبل از اینکه کار از کار بگذرد و خیلی دیر شود، باید با متوقف کردن کمک تسلیحات نظامی‌اش به اسرائیل، اهرم فشاری درست کند تا توافق آتش‌بس غره را به نتانیاهو تحمیل کند.

امروز هم شورای روابط آمریکایی-اسلامی در سایت رسمی‌اش خواستار خروج دسته‌جمعیِ حاضرین در مجمع سازمان ملل، هنگام لفاظی‌های نتانیاهو شد و از این موضوع استقبال کرد و خطاب به رئیس‌جمهور آمریکا نوشت: آقای بایدن باید به انزوای فزایندۀ دولت ما (آمریکا) در صحنۀ بین‌المللی توجه کند، سیاست خود را تغییر دهد، از حقوق بشر و قوانین بین‌الملل دفاع کند و مردم فلسطین را از آن استثناء نکند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha